Zyskaj przestrzeń

Każda firma generuje codziennie ogromną ilość dokumentacji, która z każdym kolejnym miesiącem zalega na biurkach, w szafach i segregatorach. 

Wyobraź sobie miejsce gdzie wszystkie Twoje dokumenty są uporządkowane i zabezpieczone.

Zapraszamy do DAST – archiwa zewnętrzne. 

Zadzwoń +48 690 056 600

Czym się zajmujemy?

Ochroną Twoich danych – Prowadzenie firmy wiąże się z mnóstwem obowiązków. Należy do nich również archiwizacja i przechowywanie dokumentów, których – jak wiadomo – w każdym przedsiębiorstwie jest naprawdę dużo. Ze względu na ciągle zmieniające się przepisy, prawidłowa archiwizacja oraz przechowywanie staje się dla każdego Przedsiębiorcy nie lada wyzwaniem.

W związku z tym, wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom stworzyliśmy ofertę kompleksowej usługi archiwalnej, a w niej:

archiwizacja dokumentów

przechowywanie dokumentacji

Zacznij współpracę krok po kroku

01

Przygotowujemy dokumenty do transportu u Klienta

02

Transportujemy dokumenty do nowoczesnego archiwum

03

Dokumenty porządkujemy i układamy na regałach

04

Pełny wykaz dokumentów udostępniamy w aplikacji DAST

Zyskaj przestrzeń

Pozwól nam zająć się dokumentami Twojej firmy.

W czym możemy Ci pomóc?

archiwizacja dokumentów

Przechowywanie i archiwizacja dokumentów

archiwizacja dokumentów

Porządkowanie i transport dokumentów

archiwizacja dokumentów

Udostępnianie oryginałów dokumentów

archiwizacja dokumentów

Udostępnianie skanów dokumentów

archiwizacja dokumentów

Brakowanie i niszczenie dokumentów

archiwizacja dokumentów

doradztwo w zakresie optymalizacji procesów archiwizacyjnych

Archiwizacja dokumentów

Cały proces archiwizacji dokumentów jest dostosowany do Państwa potrzeb. Nasza wykwalifikowana kadra gwarantuje Państwu przede wszystkim bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad dokumentacją. Dzięki profesjonalnej obsłudze mają Państwo pewność, że akta są uporządkowane i zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Na czym polega archiwizacja dokumentów?

  • podział dokumentacji na jednostki archiwalne, jeśli nie jest uporządkowana,
  • podział na kategorie archiwalne A i B,
  • sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych dla kategorii archiwalnych A i B,
  • wydzielenie dokumentacji, której okres przechowywania już minął, do zniszczenia,
  • wydzielenie dokumentacji do ekspertyzy (BE),
  • przepakowanie dokumentacji w bezpieczne opakowania,
  • wprowadzenie nowej dokumentacji do ewidencji (indeksy),
  • ułożenie dokumentacji na wyznaczonych regałach i półkach.

Przechowywanie

Korzystanie z usług przechowywania dokumentacji to dla Państwa firmy z pewnością oszczędność czasu i miejsca, a co za tym idzie – znaczne ograniczenie kosztów. W przeciwieństwie do firm przechowujących dokumentację w swojej siedzibie – dzięki przekazaniu akt do Naszego Archiwum nie muszą Państwo tworzyć dodatkowego etatu, wynajmować pomieszczeń, jednocześnie mając gwarancję właściwego zabezpieczenia akt i stałego dostępu do nich.

Oferujemy Państwu przechowywanie dokumentacji w archiwum spełniającym wszystkie kryteria oraz wymogi prawne, w którego zakres wchodzi:

  • udostępnianie dokumentacji – elektronicznie w formie skanu bądź kurierem jeśli potrzebne będą oryginały
  • dostęp do elektronicznych spisów dokumentacji
  • zapewnienie nienaruszalności danych oraz ochrona przed zniszczeniem

Ile czasu zaoszczędzisz?

Według PWC pracownik średnio potrzebuje 8h miesięcznie na znalezienie potrzebnych dokumentów

Dostęp do dokumentów w e-archiwum zajmuje tylko 60 sekund.

Co nas wyróżnia?

archiwizacja dokumentów

doświadczenie w prowadzeniu archiwum firm wytwarzających tony akt

archiwizacja dokumentów

nowoczesna hala przystosowana do przechowywania dokumentów

archiwizacja dokumentów

terminowość
& profesjonalizm

archiwizacja dokumentów

szybkość i łatwość dostępu do informacji

archiwizacja dokumentów

gotowość do zmian i wdrażania nowych rozwiązań

archiwizacja dokumentów

elastyczność i dostosowanie funkcjonalności do indywidualnych potrzeb firm

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich dokumentów:

Przechodzimy cyklicznie audyty Urzędu Marszałkowskiego, pod kątem spełnienia wymo-gów wpisu do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych.

Spełniamy wymogi bezpieczeństwa danych, określone polskimi normami prawnymi (w tym Ustawy o rachunkowości, Ochronie Danych Osobowych czy Rozporządzenia Mini-stra Kultury w sprawie zasad przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej praco-dawców).

  • całodobowy monitoring obiektu,
  • wyposażenie archiwum w dedykowany system przeciwpożarowy,
  • systemy kontroli dostępu do wszystkich pomieszczeń,
  • dostęp do systemów informatycznych tylko i wyłącznie uprawnionych osób.
  • transmisję danych przy pomocy bezpiecznych połączeń szyfrowanych,
  • śledzenie drogi dokumentu,
  • zapewnienie wysokiej niezawodności i dostępności systemów informatycznych
  • ochronę danych i ich archiwizację (tworzenie kopii zapasowych wielokrotnie w ciągu dnia, szybkie odzyskanie danych, składowanie danych w ośrodku zapasowym),
  • system ochrony przed atakami z sieci.

Jakie korzyści daje archiwizacja i przechowywanie dokumentów w DAST?

  • błyskawiczny dostęp do każdego dokumentu
  • bezpieczeństwo i ochrona danych wrażliwych
  • dodatkowa przestrzeń w Twojej firmie
  • oszczędność czasu i miejsca
  • ograniczenie wydatków
  • spokojną głowę, że przechowujesz dane zgodnie z przepisami prawa