Nie trać czasu na poszukiwanie dokumentów.
Działaj online!

Każda firma generuje codziennie ogromną ilość dokumentacji, która z każdym kolejnym miesiącem zalega na biurkach, w szafach i segregatorach. 

Wyobraź sobie, że od wszystkich dokumentów dzielą Cię dwa kliknięcia.

Zapraszamy do DAST – archiwa zewnętrzne. 

Twoje e-Archiwum

e-Archiwum to usługa polegająca na uwolnieniu firmy od wszystkich papierów i przeniesieniu ich do wersji cyfrowej.

  1. Dzięki temu dostęp do dokumentów i zawartych w nich informacji i danych jest możliwy z każdego miejsca na świecie przez 24h na dobę. 
  2. Zwiększa wydajność. Wiele osób może pracować w tym samym czasie na tym samym dokumencie.

  3. Gwarantując sobie jednocześnie dostęp do oryginału w przypadku takiej potrzeby.

  4. Papierowe wersje przechowywane są w naszych archiwach zgodnie ze wszystkimi wymogami przez co nie zalegają na biurkach i w szafach w firmie. 

ELEKTRONICZNE ARCHIWUM

przechowywanie papierowej dokumentacji

Działaj online! Pozwól nam zająć się dokumentami Twojej firmy.

Ile czasu zaoszczędzisz?

Według PWC pracownik średnio potrzebuje 8h miesięcznie na znalezienie potrzebnych dokumentów

Dostęp do dokumentów w e-archiwum zajmuje tylko 60 sekund.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich dokumentów:

Przechodzimy cyklicznie audyty Urzędu Marszałkowskiego, pod kątem spełnienia wymo-gów wpisu do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych.

Spełniamy wymogi bezpieczeństwa danych, określone polskimi normami prawnymi (w tym Ustawy o rachunkowości, Ochronie Danych Osobowych czy Rozporządzenia Mini-stra Kultury w sprawie zasad przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej praco-dawców).

  • całodobowy monitoring obiektu,
  • wyposażenie archiwum w dedykowany system przeciwpożarowy,
  • systemy kontroli dostępu do wszystkich pomieszczeń,
  • dostęp do systemów informatycznych tylko i wyłącznie uprawnionych osób.
  • transmisję danych przy pomocy bezpiecznych połączeń szyfrowanych,
  • śledzenie drogi dokumentu,
  • zapewnienie wysokiej niezawodności i dostępności systemów informatycznych
  • ochronę danych i ich archiwizację (tworzenie kopii zapasowych wielokrotnie w ciągu dnia, szybkie odzyskanie danych, składowanie danych w ośrodku zapasowym),
  • system ochrony przed atakami z sieci.

Dlaczego warto?

zyskujesz czas – od 5 do 15 procent czasu pracy miesięcznie – tyle marnuje statystyczny pracownik, szukając zagubionych dokumentów,

oszczędzasz pieniądze – średni koszt wynajęcia 1m2 powierzchni biurowej w Polsce to około 30-60 zł miesięcznie netto, papierowe archiwum kosztuje firmę przynajmniej kilkadziesiąt złotych mniej w samym zajmowanym miejscu, nie mówiąc już o koszcie segregatorów i druku papierów,

masz całodobowy dostęp do swojego zasobu – dzięki digitalizacji dostęp do dokumentów i zawartych w nich informacji jest możliwy z każdego miejsca na świecie przez 24h na dobę,

zwiększasz wydajność – wiele osób może pracować w tym samym czasie na tym samym dokumencie,

funkcjonujesz zgodnie z RODO – w skanie można w sposób automatyczny zanonimizować wszelkie dane osobowe przed jego udostępnieniem, dzięki czemu dokumenty nie są niekontrolowanie duplikowane i nie ma ryzyka, że oryginał zaginie pośród innych akt.

Uporządkowana dokumentacja to podstawa funkcjonowania każdej firmy.

Nie tracisz czasu i pieniędzy na poszukiwanie informacji w papierach.

Dzięki e-archiwum nie zaginie żaden Twój dokument.

Szybkie wdrożenie

archiwizacja dokumentów

Odbieramy dokumenty z Twojej firmy

archiwizacja dokumentów

Skanujemy i właściwie opisujemy pliki

archiwizacja dokumentów

zabezpieczone Papierowe wersje układamy w naszym archiwum

archiwizacja dokumentów

Udostępniamy Tobie dokumenty w 
e-archiwum

Ile kosztuje utrzymanie dokumentacji w firmie?

Na przechowanie 100 segregatorów potrzeba około 5m2
Przyjmujemy, że średni koszt wynajmu powierzchni biurowej wynosi 50 zł brutto.
Średnio 8 godzin miesięcznie pracownik poświęca na szukanie dokumentów
Liczymy, że godzina pracy kosztuje 25zł brutto.
Razem daje to niemały wydatek
Nie liczymy kosztów związanych z zagubieniem dokumentów czy ewentualnymi karami wynikającymi z kontroli.
250 zł miesięcznie
2000 zł miesięcznie przy 10 pracownikach w firmie
Około 2250 zł miesięcznie przy 100 segregatorach i 10 pracownikach

Co mówią o nas Klienci?

E-Archiwum firmy DAST odmieniło moją firmę. Teraz każdy pracownik ma dostęp do potrzebnych dokumentów i nie traci czasu na ich poszukiwanie. E-archiwum to wygodna i sprawna usługa, która porządkuje biznes.

Dawid
Właściciel

Mam małą firmę i wydawało mi się, że tworzę niewiele dokumentów. Mimo wszystko e-archiwum sprawiło, że do każdego papierka mam błyskawiczny dostęp przez Internet.

Jan
Właściciel

Zależało mi na tym, aby moje dokumenty były bezpieczne. Długo szukałem rozwiązania, która odpowiadałoby moim wymaganiom. Oddanie dokumentów do profesjonalnego archiwum i dostęp do każdego arkusza przez Internet to idealne rozwiązanie o którym nawet wcześniej nie myślałem. Polecam!

Karol
Właściciel

Ile kosztuje utrzymanie dokumentów w DAST?

Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy.

Wypróbuj przez 90 dni e-Archiwum, jeśli nie będziesz zadowolony zwrócimy pieniądze.

Mini

Opłata aktywacyjna 199zł
239
00
Miesięcznie
  • aplikacja e-Archiwum 24/7
  • Udostępnianie i przechowanie do 40 segregatorów
  • Opłata za dodatkowy segregator 2.6 zł/m-sc
  • Przechowywanie papierowej dokumentacji
  • Obsługa poczty przychodzącej (na życzenie klienta)

Standard

Opłata aktywacyjna 999zł
589
00
Miesięcznie
  • aplikacja e-Archiwum 24/7
  • Udostępnianie i przechowanie do 200 segregatorów
  • Opłata za dodatkowy segregator 2.2 zł/m-sc
  • Przechowywanie papierowej dokumentacji
  • Obsługa poczty przychodzącej (na życzenie klienta)
Popularny

Max

Opłata aktywacyjna 2499zł
999
00
Miesięcznie
  • aplikacja e-Archiwum 24/7
  • Udostępnianie i przechowanie do 500 segregatorów
  • Opłata za dodatkowy segregator 1.6 zł/m-sc
  • Przechowywanie papierowej dokumentacji
  • Obsługa poczty przychodzącej (na życzenie klienta)

Czy treści na stronie były przydatne?